Դեկտեմբերի 12

Հաշվետու պատում ուսումնական առաջին շրջանի ձեռքբերումների մասին

Предварительный просмотр изображенияՄայրենիի այս տարվա առաջադրանքերից ես սովորել եմ բարդ բառեր կազմել, կարճ նախադասությունները մեծացնել, դարձվածքները շարունակել։ Սովորել ենք նաև հականիշներ ու հոմանիշներ գտնել տրված բառերի համար։ Կարդացել և պատմել ենք հեքիաթներ ու պատմվածքներ, սովորել ենք շարունակել պատմվածքները։ Լեզվական առաջադրանքների ժամանակ սովորել ենք գոյականը, ածականը, բայն ու թվականը տարբերել, իմանալ, թե ինչ հարցերի են պատասխանում դրանք։ Ամենահետաքրքիրը աուդիոգիք պատրաստելն է, հատկապես երբ որ ընտանիքով դերերով կարդում ենք պատմվածքները։  Երբ որ ես աուդիոգիրք եմ պատրաստում, ուսուցչուհիս ինձ ասում է՝ կեցցես։ Ես շատ եմ սիրում մայրենիի դասերը։

Իմ դպրոցի միջավայրը

Գետակի վրա․․․

Նուկիմ քաղաքի խելոքները. դերերում` Արեգ, մայրիկ, հայրիկ

Մշուշների շղարշի տակ

Աշուն օր 

Վիլյամ Սարոյան․ Նապաստակն ու առյուծը 

Աշնանային արձակուրդ․ Մի անգամ դպրոցում ֆիլմի դիտում

Կարդում ենք մանկական հանրագիտարան

 

 


Posted 12.12.2021 by duryanareg in category Մայրենի

Leave a Comment

Ձեր էլ-փոստի հասցեն չի հրատարակվելու։ Պարտադիր դաշտերը նշված են *-ով

*